Reklamacije

Trudimo se da uvek sve bude u najboljem redu, da vam sve stigne u najkraćem roku, da sve sa spiska bude u paketu, da bude lepo zapakovano, da stigne neoštećeno i u savršenom stanju. Ukoliko dođe do greške, spremi smo da ih ispravimo kako biste bili zadovoljni saradnjom sa nama.

Ukoliko nešto u sklopu proizvoda nedostaje, uradićemo sve što je u našoj moći kako bismo Vam dostavili nedostajući deo ili delove da biste uživali u proizvodu koji ste kupili od nas. Slobodno nas kontaktirajte za sva pitanja ili nedoumice putem telefona ili mejla iz naših kontakt podataka.

Po Zakonu o zaštiti potrošača svaki Kupac ima pravo na reklamaciju u roku od dve godine od dana kupovine. Reklamacija može biti uvažena ili odbijena, ali svaka reklamacija mora biti sprovedena.

Kupac ima pravo na zamenu ili povrat robe bez razloga u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, ali o tome mora prethodno obavestiti Prodavca. Ukoliko je razlog za zamenu greška Kupca, u tom slučaju troškove transporta od kupca do Prodavca snosi sam kupac. Ukoliko je razlog za zamenu greška prodavca, u tom slučaju troškove transporta od kupca do prodavca snosi Prodavac. Ukoliko kupac iz bilo kog razloga da vrati robu Prodavcu, troškovi transporta od kupca do prodavca padaju na teret Kupca.

Na svaki zahtev za reklamacijom zakonski mora biti odgovoreno u roku od 8 dana, a reklamacija mora biti zaključena u roku od 30 dana o dana podnošenja zahteva za reklamajom. Zahtev za reklamaciju se podnosi pismeno u slobodnoj formi opisa problema, na mail reklamacije@pingo.rs.